فروشگاه اینترنتی اشکنه

فروشگاه اینترنتی اشکنه

فروشگاه اینترنتی اشکنه

فروشگاه اینترنتی اشکنه

فروشگاه اینترنتی اشکنه

قرص گریپین

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ب.ظ

درمان سرماخوردگی با اکالیپتوس

یکی از راههای درمان خانگی سرماخوردگی بخور دادن است. بخور اکالیپتوس یک درمان شناخته شده برای بهبود علایم سرماخوردگی است. به این منظور یک مشت برگهای تازه اکالیپتوس را خرد کرده و در یک لیتر آب بجوشانید و روزانه 3 تا 4 مرتبه آن را استنشاق نمایید. بخار و روغن موجود در برگهای این گیاه به طرز شگفت آوری آرامبخش بوده و احتقان را در کل دستگاه تنفسی تسکین میدهد. برای بخور دادن میتوانید از برگ آویشن، مریم گلی و یا نعنا نیز استفاده کنید.

درمان سرماخوردگی با ریحان

یک قاشق چایخوری از بزگ تازه یا خشک شده ریحان را را با کمی پودر شبدر و دارچین مخلوط نموده و به یک فنجان آب جوش اضافه کنید. کمی عسل به آن افزوده و در موقع سرماخوردگی از آن بنوشید. همچنین میتوانید آب ریحان تازه را گرفته و باشیر مخلوط کنید و در زمان سرماخوردگی مصرف نمایید.

درمان سرماخوردگی با اسطوخودوس

گیاه دارویی دیگری که برای درمان سرماخوردگی بسیار مفید و موثر است گیاه اسطوخودوس میباشد. برای استفاده از خواص اسطوخودوس به منظور بهبود زکام، پنجاه گرم از گل آن را در یک لیتر آب ریخته و 10 تا 15 دقیقه دم کنید. بعد آن را صاف نموده و روزی سه مرتبه از آن بنوشید.

قرص گریپین

  • عظیم جزیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی