فروشگاه اینترنتی اشکنه

فروشگاه اینترنتی اشکنه

فروشگاه اینترنتی اشکنه

فروشگاه اینترنتی اشکنه

فروشگاه اینترنتی اشکنه

توضیحات در حالت تهوع

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ق.ظ

توضیحات در حالت تهوع

هنگامی که تهوع رخ می دهد، هیچ راهی برای فرار از آن وجود ندارد. این یکی از علائم بیماری حرکت و آنفلوآنزا و همچنین یک عارضه جانبی شیمیدرمانی است. همیشه تهوع و استفراغ برای تهوع وجود دارد - مانند حالت تهوع و یا مصرف بیش از حد نوشیدنی های الکلی. با این حال، گاهی اوقات علت اصلی تهوع نه چندان واضح است و نیاز به یک معاینه کامل دارد. در این مقاله، ما در مورد یک سایت شجاع بی معنی صحبت می کنیم، امیدواریم در نظر گرفته شود.
حالت تهوع چیست؟

تهوع یک احساس غذا خوردن و خوردن است. نوعی از احساس با معکوس کردن ارگان های گوارشی مرتبط است که معده در حال انجام دادن چیزی است که درون آن است. در این مورد، فرد مجبور به استفراغ است
علل حالت تهوع

این بیماری در بسیاری از بیماری ها و اختلالات مانند مشکلات گوارشی، مسمومیت، عفونت، به خصوص عفونت های روده، عوارض جانبی بسیاری از داروها، مشکلات گوش و سرگیجه، بیماری های کبدی، اختلالات مغزی و سیستم عصبی مرکزی وجود دارد.
درمان تهوع

برای درمان این بیماری، اگر علت اصلی آن قابل درمان نباشد، از آنتی هیستامین ها، بتفنونها، آنتاگونیست های گیرنده سروتونین مانند اندونسترون یا متکللوپرامید استفاده کنید. در بارداری، ویتامین B6 نیز استفاده می شود.
استفراغ چیست؟

استفراغ یا بلند شدن یا صدمه زدن. خروج با فشار مطالب داخل معده حیوان از طریق دهان و گاهی اوقات از بینی. این ممکن است شامل خوردن غذاها یا سایر مواد در دستگاه گوارش مانند زغال اخته (صفرا) باشد. درد یا استفراغ ممکن است به علت مواد خوراکی (به عنوان مثال مواد خورنده خورنده) یا واکنش های مغزی ناشی از تومور، بارداری، استرس عصبی، و غیره باشد. تهوع تهوع (استفراغ) قبل از تشخیص بیماری است. اگر استفراغ همچنان ادامه داشته باشد، برای جلوگیری از عوارض مانند کم آبی بدن (از دست دادن آب بدن) باید درمان شود. استفراغ از پشت مواد غذایی متفاوت است که از مری به دهان هضم می شود اما بدون فشار و منجر به پریدن نمی شود. استفراغ یک پاسخ محافظتی به علل مختلف است. این علل شامل طیف گسترده ای از اختلالات، مانند شرایط خوش خیم برای شرایط اضطراری است. تهوع و استفراغ می تواند به طور مستقل رخ دهد، اما معمولا به یکدیگر مرتبط است. تهوع معمولا باعث استفراغ می شود. تهوع همراه با خواب آلودگی، عرق کردن، و گرگرفتگی است. استفراغ تخلیه با فشار مقادیر معده از دهان مرتبط است. سرقت یک انقباض تکراری عضلات دیافراگم و دیواره شکمی است که اغلب منجر به استفراغ یا استفراغ می شود.
تهوع و اضطراب

استفراغ می تواند یک نشانه شایع اضطراب و نگرانی باشد. در این وضعیت چه اتفاقی می افتد: هنگامی که شما در یک حمله وحشت هستید، بدن شما به حالت "جنگ یا فرار" تبدیل می شود. آدرنالین وارد جریان خون شما می شود و شما را آماده می کند تا با دشمن شناخته شده خود فرار کنید. در همین حال، فعالیت بدنی مانند دستگاه گوارش تقریبا متوقف می شود و پس از آن سموم خاصی در بدن تجمع پیدا می کنند. در نهایت، علائم و نشانه های این ماده شیمیایی به مغز می رسد و موجب احساس تهوع در شما می شود.

  • عظیم جزیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی